Det blev en lugn eftermiddag. Fick fortsätta med food prep tråkigt nog men nu blev det lite roligare. De två tyska grabbarna jag var med pratade lite mindre tyska och skojade lite mer! Innan eftermiddagens uppgifter började hann vi kolla i kiosken där de säljer kläder men fanns bara 3xXL kvar och en hoodie kosta runt 550kr. 

Jag slapp mata surikaterna i alla fall och vi var super snabba med all matning. Så när vi skulle börja städa den bruna hyenan Gumbi's bur var vi tvungna att vänta på någon av de som jobbar här som kan hålla ett öga på honom vi städar. Gumbi väntade också genom att bara sitta i sitt vattenhål, krävs att tillägga han är super tjock, super stor och verkligen ful-söt. Men till slut fick vi komma in och städa och dessutom klappa honom. 

När vi var klara hade jag tänkt att gå in till bebisbabianerna men då var jag tvungen att ta ur alla örhängen och jag inte kan få ut den vid "vingen" så fick bara sitta utanför hela tiden... Och där spendera jag resten av kvällen tills vi var tvungna att jaga in kalkonerna i deras burar. 

Nu har vi precis fått sssschnitzel och kokta morötter för min del och tydligen MÅSTE alla newbis leka någon lek efteråt. Kommer dock smita undan då jag äntligen ska få åka på Fence Patrol, när man kollar alla stängsel, elen m.m. Har man tur får man träffa den vilda geparder som då kommer och myser. Så håll tummarna!!!

Kommentera

Publiceras ej